Shop Mobile More Submit  Join Login
It's BACK!!!
Please do not play this game on DA.
Hall of Fame may not be functional.
[link] <<< Play here

I just updated my most memorable game, Aun's Dungeon : Weapon Shop.
What's in 1.5?

- Change some interface.
- Now you can really KICK goblin's butt.
- Hall of Fame that you can competitive with other shop manager around the world

You have to play the game on my server then you can submit your hi-score
just follow this link [link]

I didn't often test the game.
Hope you could help me if you find any error.

Since it's beta testing, I may reset the score after the game is fully completed.

-------------------------

1.53

- Fixed error on goblin
- Limited the Gold on each level
- Changed the method of total score
Add a Comment:
 
:iconunheard-canon:
Unheard-Canon Featured By Owner Jul 29, 2013  Hobbyist Artist

HOLY CRAP

 

 

 

 

 

i had my volume on high

 

so when the goblin came out i screamed like a girl -__-

Reply
:iconlivachof:
livachof Featured By Owner Jan 21, 2013
455697
Reply
:iconsonicstar4453:
sonicstar4453 Featured By Owner Jan 3, 2013  Student Digital Artist
oh jeez this is fun .3. i love it
Reply
:icongreedmore:
GreedMore Featured By Owner Apr 20, 2012
I Like!
Reply
:iconthewhquestion:
thewhquestion Featured By Owner Feb 1, 2012
I have played his long ago. Now I just think of it and come to play again. Your link doesn't work for me. It had worked, years before. I agree with ~Wolfn85 that you should make it into an app. Anyway I still enjoy playing this and don't find any problems, except that the kick sound is too loud.
Reply
:iconpiroshki:
Piroshki Featured By Owner Sep 6, 2010  Hobbyist
2405800... I can't believe I stayed alive that long. O_o
Reply
:iconwolfn85:
WolfN85 Featured By Owner Jul 25, 2010  Hobbyist Digital Artist
I know it's quite old, but did you ever consider having it made into an app for Apple I-Phone/I-pod/I-Pad. It's a very simple, yet enjoyable, game and I think people would love to take it with them!
Then again, I have no idea what's involved with having an App Made, let alone approved. It might be more trouble then it's worth...
Reply
:iconyagamiseven:
Yagamiseven Featured By Owner May 22, 2010
This is intersing.
Reply
:iconpinkiekitty:
Pinkiekitty Featured By Owner Dec 5, 2009  Hobbyist General Artist
FUN
Reply
:icontwo-smokes:
two-smokes Featured By Owner Dec 1, 2009
incredibly fun. My score was a little embarrassing. I still need to get the hang of this a little better. Great game, though.
Reply
:iconberyc:
beryc Featured By Owner Apr 21, 2009
Old I know, but oh well. Didn't play on the server cause I didn't think I would actually play it for very long.

Ended up on level 42 and only died because of mis-clicks. Had a final score of 2,905,465
Reply
:iconchelmi5:
Chelmi5 Featured By Owner Apr 5, 2009  Student Digital Artist
Wow! This is a surprisingly fun game =D
Reply
:iconchelmi5:
Chelmi5 Featured By Owner Apr 5, 2009  Student Digital Artist
Btw, my score was 608800 and level 14 or 15.. :boogie:
Reply
:iconwinglessdreams:
winglessdreams Featured By Owner Mar 11, 2009  Hobbyist Artisan Crafter
wish the link was working so i could play with high scores.

lvl 29, 1,935,400
Reply
:iconxxvirtualxvirusxx:
XxVirtualxVirusXx Featured By Owner Dec 20, 2008
thats difficult ... :(
Reply
:iconfelkatil:
Felkatil Featured By Owner Jun 16, 2008  Hobbyist Artist
Great bit of fun!
Reply
:iconewkhou:
EWKHou Featured By Owner May 19, 2008
needs a pause button and it's PERFECT.
Reply
:iconjimmydimples:
JimmyDimples Featured By Owner Oct 20, 2007  Hobbyist Writer
:O_o: Can't believe I let this one slide for so long... this is EXCELLENT! :excited:
Reply
:iconsabishii-hana:
Sabishii-Hana Featured By Owner Sep 15, 2007  Hobbyist General Artist
Dang I love this game. It's just so addicting! I'm happy you put it up again! It was upsetting a while ago when I went to play it, it wasn't working. D:

Yay, rather high score for me! Up to level 30, 2,187,400 points YEAH! =D
Reply
:iconkingtut98:
kingtut98 Featured By Owner Jun 20, 2007  Hobbyist General Artist
Sweet! :D This is an incredible game- simple idea, but it works so well! Very addictive.

Nice touch with how the goblins start to run across the shop. :-)

A definate fave- I'll be checking out the rest of your stuff, too. :wow:
Reply
:iconevangidaga:
EvangiDaga Featured By Owner Jun 1, 2007  Hobbyist General Artist
Lol love it.. it gave me something to do while i wait but i cant seem to see the score board "hall of fame"
Reply
:iconaun61:
aun61 Featured By Owner Jun 1, 2007  Hobbyist Digital Artist
You have to play on my server or it might be down that time.
Maybe you should try again later.
Thanks for playing : )
Reply
:iconevangidaga:
EvangiDaga Featured By Owner Jun 3, 2007  Hobbyist General Artist
lol yeah I'll do that, but anyways lol its a good game to keep busy when waiting on something or just wanna waste some time.. in a matter of fact while im cookin right now i think im gonna play a bit hehe.
Reply
:iconmodern-day-vigilante:
4 red stars 2 gold and a score of 910200 i'm freekin addicted ^^
Reply
:iconmegaerasfury:
MegaerasFury Featured By Owner May 6, 2007
1377110
You should put in more oppurtunities to gain a life because I really didn't want to lose at a high level and then go back and it's so addictive
Reply
:iconmoldycheese:
moldycheese Featured By Owner May 1, 2007
Lol XD I got 8_ _ _ _ _ _ _.5! ( i forget most of the numbers) lol... .5...
Reply
:iconmoldycheese:
moldycheese Featured By Owner May 1, 2007
take away one _
Reply
:iconcarloscanepaf:
carloscanepaf Featured By Owner Apr 29, 2007  Hobbyist General Artist
jajajja it's good.
Reply
:iconkratos2:
kratos2 Featured By Owner Apr 26, 2007  Student
I got 21500 G LV 10 and score 170000. Good game!
Reply
:iconstitchfan:
Stitchfan Featured By Owner Apr 25, 2007  Student Filmographer
Wow that was fun. 155024/Good :w00t: first try.
Reply
:icondrei-chan:
DRei-chan Featured By Owner Apr 25, 2007  Hobbyist General Artist
Wow, this game is pretty addicting. X3 I love it, good job!
Reply
:iconanupap:
Anupap Featured By Owner Apr 24, 2007   Digital Artist
WAAAHHH! GAME OVER?! DAM iT!!! Oh, the game is really nice but I hate to lose!!!!
Reply
:iconfroggiechan:
froggiechan Featured By Owner Apr 24, 2007
It seems I was doing pretty well and then I died suddenly lol...
Reply
:iconfroggiechan:
froggiechan Featured By Owner Apr 24, 2007
Damn this game made me even stresser... lol
Reply
:iconalexsanlyra:
alexsanlyra Featured By Owner Apr 23, 2007  Hobbyist Digital Artist
Hahaha! That's great! Simple and totally adictive! ^_^
Reply
:iconkelsey-kat:
Kelsey-Kat Featured By Owner Apr 22, 2007
This game rocks! My score is 1594680! I got 4 red sars and like 4 yellow ones :D
Reply
:iconcoffgirl:
Coffgirl Featured By Owner Apr 22, 2007  Hobbyist Digital Artist
แจ้ง บัคค่ะ
พอเริ่มต้นมา มันเป็นเลเวล 26 เลยอ่าค่ะ
Reply
:iconaun61:
aun61 Featured By Owner Apr 22, 2007  Hobbyist Digital Artist
จ้า แก้แล้วนะ
Reply
:iconghostmanzeroexe:
GhostManZeroEXE Featured By Owner Apr 22, 2007
It's too fast... :o
Reply
:iconaun61:
aun61 Featured By Owner Apr 22, 2007  Hobbyist Digital Artist
My bad.
I accidentally uploaded a test version.
Sorry!
Reply
:iconghostmanzeroexe:
GhostManZeroEXE Featured By Owner Apr 22, 2007
I tried it at the official site, dunnow if you updated that one too! =<
Reply
:iconwindash:
WinDasH Featured By Owner Apr 22, 2007
Whoohoo!! That's an Awsome game!! so Fun Original!!! =D
The Firtst and Only Time I've Played Was With Only 1 credit, but I hadn't got Killed until Level 22 With Score:
756400 (You're a Good Manager!)
Thank You!! ^^
Great Game!! I Luvs it!! =3
Reply
:iconkuroisenshi:
KuroiSenshi Featured By Owner Apr 21, 2007  Professional General Artist
954880! Yay! Nice game.
Reply
:iconvedasisme:
vedasisme Featured By Owner Apr 21, 2007  Hobbyist Digital Artist
this game is pretty hard!
Reply
:iconrhammidarigaaz:
Rhammidarigaaz Featured By Owner Apr 21, 2007
this if fun! took awhile to get used to, but i got it.
Reply
:iconzonkey:
zonkey Featured By Owner Apr 21, 2007  Hobbyist General Artist
Wow you musta gone through a lot of work to do this. The characters are great and i love the Dungeon Master =3 good job
Reply
:iconandrewk:
andrewk Featured By Owner Apr 21, 2007
MAN this game is addicting! I love the designs too, makes me wanna create some fantasy characters.
Reply
:iconscoutter:
Scoutter Featured By Owner Apr 21, 2007
I like the game
Reply
:iconpsychoheat:
psychoheat Featured By Owner Apr 21, 2007  Professional General Artist
very cool game
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 26, 2004
Image Size
241 KB
Resolution
640×480
Thumb

Stats

Views
50,022
Favourites
560 (who?)
Comments
472
Downloads
49,850
×